Nog maar 21 nachtjes...

Hallo Allemaal,

Vandaag is de vakantie begonnen, normaal een periode waarin je lekker uit kan rusten voordat je weer aan de slag moet op school..

Voor mij is dit echter een hele drukke periode met verslagen maken, tentamens leren, koffers verderinpakken, vrienden bezoeken voordat ik echt vertrek en zo kan ik nog wel even doorgaan. De zenuwen beginnen de laatste dagen ook al wat meer op te spelen, het komt nu toch echt wel dichtbij, maar ik heb er heel veel zin in!

Van veel mensen heb ik al leuke reacties en berichtjes gehad, echt super leuk!

Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blogs blijven lezen!

Liefs Ismay

Reacties

Reacties

ebrina

Ik besef het nog steeds niet helemaal, maar het komt zo dicht bij!!

mama

Ja voor ons wordt het ook spannend en zie ook wel dat de stress toe neemt maar geniet nog even van de dagen hier en samen komen we deze dagen wel door.

Ronald

Lieverd het is zover, over 5 uurtjes vertrekken we naar Schiphol voor jou Oslo avontuur! Ga genieten van een mooie periode waarin je val zal zien en leren. Het zal stil zijn in huis, maar dat redden we wel die 5 maanden. Liefs pappa Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!